Deneme bonusuDeneme bonusu veren siteler
loader image

Kładka w km 5+990 drogi powiatowej nr P 1579 R na rzece Wisłok w miejscowości Świętoniowa

Zamawiający: Powiatowy Zarząd Dróg w Przeworsku.

Kładka piecioprzęsłowa, skrajne przęsła o konstrukcji stalowej belkowej, przęsło środkowe podwieszone do lin nośnych.

Długość obiektu – 119,46 m.
Rozpiętości teoretyczne przęseł – 10,75 + 10,85 + 75,90 + 10,85 + 10,75 m.
Szerokość użytkowa – 2,98 ÷ 3,05 m.

Zakres remontu:

  • Oczyszczenie podpór, uzupełnienie ubytków, iniekcja zarysowań, zabezpieczenie antykorozyjne.
  • Wymiana lin nośnych i ich zakotwienia.
  • Zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji stalowej.
  • Wymiana nawierzchni kładki.
  • Wymiana balustrady.

Most drogowy w ciągu ul. Piaskowej nad Kanałem Gliwickim w Pyskowicach

Zamawiający: Gmina Pyskowice.

Most jednoprzęsłowy, łukowy z jazda dołem o schemacie statycznym belki wolnopodpartej.

Długość obiektu – 46,05 m.
Rozpiętość teoretyczna przęsła – 45,10 m.
Szerokość mostu – 8,15 m.

Zakres remontu:

  • Wymiana zabudowy pomostu.
  • Oczyszczenie i zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji stalowej.
  • Oczyszczenie i konserwacja łożysk.
  • Oczyszczenie oraz uzupełnienie ubytków na powierzchniach betonowych.

Tunel liniowy w km 50,451 linii kolejowej nr 107 Nowy Zagórz – Łupków

Zamawiający: PKP PLK S.A. Zakład Linii Kolejowych w Rzeszowie.

Tunel liniowy o konstrukcji sklepionej kamiennej w części z wtórną konstrukcja żelbetową.

Długość obiektu – 144,50 m.
Światło poziome – 5,98 ÷ 8,33 m.

Światło pionowe – 5,47÷ 6,72 m.

Zakres remontu:

  • Wzmocnienie kamiennego sklepienia metodą torkretowania.
  • Montaż systemu drenażowego i izolacji.
  • Uszczelnienie dylatacji obwodowych.
  • Uzupełnienie ubytków betonu.
  • Oczyszczenie i zabezpieczenie konstrukcji przez hydrofobizację.
  • Wymiana nawierzchni torowej.
  • Naprawa ścian oporowych.
  • Odwodnienie terenu nad tunelem.

Wiadukt kolejowy w km 152,343 linii nr 108 Stróże – Krościenko nad droga krajową nr 84 w Ustrzykach Dolnych

Zamawiający: PKP PLK S.A. Zakład Linii Kolejowych w Rzeszowie.

Wiadukt jednoprzęsłowy, blachownicowy z pomostem otwartym o schemacie statycznym belki swobodnie podpartej.

Długość obiektu – 29,80 m.
Rozpiętość teoretyczna przęsła – 28,80 m.
Szerokość wiaduktu – 5,02 m.
Norma obciążeń – NL.

Zakres remontu:

  • Zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji stalowej.
  • Konserwacja łożysk.
  • Wymiana nawierzchni torowej na obiekcie i dojazdach.
  • Wymiana nawierzchni chodnika służbowego.
  • Montaż poręczy.
  • Obetonowanie przyczółków.
  • Odwodnienie strefy zasypki za przyczółkami.
  • Wykonanie schodów skarpowych.

Most drogowy w ciągu drogi powiatowej nr 2633S nad Wisła w Strumieniu

Zamawiający: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Cieszynie.

Most dziewięcioprzęsłowy, stalowy, kratownicowy z jazdą dołem o schemacie statycznym belki swobodnie podpartej oraz żelbetowy, belkowy o schemacie statycznym belki ciągłej.

Długość obiektu – 147,16 m.
Rozpiętości teoretyczne przęseł – 49,25 + 11,65 + 12,60 + 12,55 + 12,10 + 11,60 + 12,00 + 11,90 + 12,40 m m.
Szerokość wiaduktu – 8,20 m, 7,00 m.
Nośność – klasa C wg PN-85/S-10030.

Zakres remontu:

  • Zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji stalowej.
  • Wymiana dylatacji oraz konserwacja łożysk.
  • Uzupełnienie ubytków betonu w podporach.
  • Wykonanie nowej izolacji i nawierzchni jezdni.
  • Wykonanie nowych balustrad i barier ochronnych.
  • Wykonanie płyt przejściowej.
  • Wzmocnienie skrajnej belki oraz wykonanie odbudowy skrzydeł.

Projekt przebudowy mostu na rzece Czapelce w ciągu drogi celnej na Drogowym Przejściu Granicznym w Kukurykach

Zamawiający: Lubelski Zarząd Przejść Granicznych w Chełmie.

Most dwuprzęsłowy, żelbetowy płytowy o schemacie statycznym belki wolnopodpartej.

Długość obiektu – 19,49 m.
Rozpiętości teoretyczne przęseł – 9,07 + 9,42 m.
Szerokość mostu – 12,30 m.
Nośność – klasa C wg PN-85/S-10030.

Zakres remontu:

  • Wymiana zabudowy pomostu.
  • Rozbiórkę betonowych gzymsów.
  • Rozkucie dźwigara płytowego w strefie podporowej.
  • Budowa betonowej napłyty.
  • Wykonanie płyt przejściowych.
  • Wykonanie nowej izolacji przeciwwodnej.
  • Budowa nowych kap chodnikowych.
  • Oczyszczenie i zabezpieczenie powierzchni betonowych.

Most drogowy w ciągu drogi krajowej nr 1 nad ulicą Piłsudzkiego w Tychach

Zamawiający: Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Tychach.

Wiadukt czteroprzęsłowy, strunobetonowy z belek typu Płońsk o schemacie statycznym belki ciągłej.

Długość obiektu – 65,25 m.
Rozpiętość teoretyczna przęsła – 3 x 17,5 + 9,45 m.
Szerokość wiaduktu – 14,19 m.
Nośność – klasa A wg PN-85/S-10030.

Zakres remontu:

  • Wzmocnienie filarów i oczepów przez ich obetonowanie.
  • Powierzchniową naprawę uszkodzeń korpusów przyczółków.
  • Poprawę stateczności przyczółka.
  • Wymianę łożysk na przyczółkach.
  • Naprawę powierzchniową belek prefabrykowanych.
  • Wzmocnienie i uciąglenie konstrukcji ustroju.
  • Wymianę wyposażenia mostu.

Most stalowy w km 135,853 linii kolejowej nr 108 Stróże – Krościenko

Zamawiający: PKP PLK S.A. Zakład Linii Kolejowych w Rzeszowie.

Most trzyprzęsłowy, stalowy belkowy z pomostem otwartym o schemacie statycznym belki swobodnie podpartej.

Długość obiektu – 66,18 m.
Rozpiętość teoretyczna przęsła – 2 x 22,95 + 18,20 m.
Szerokość mostu – 5,00 m.

Zakres remontu:

  • Wymiana nawierzchni torowej na obiekcie.
  • Remont konstrukcji stalowej przęseł i poręczy.
  • Wymiana nawierzchni chodnika służbowego.
  • Wymiana zabezpieczenia przeciwpożarowego.
  • Oczyszczenie i konserwacja łożysk.
  • Naprawa ciosów podłożyskowych.
  • Wykonanie drenaży poprzecznych za przyczółkami.

Przepust w km 62,815 linii kolejowej nr 101 Munina – Hrebenne

Zamawiający: PKP PLK S.A. Zakład Linii Kolejowych w Rzeszowie.

Przepust o konstrukcji z rury GRP i ramy żelbetowej.

Długość obiektu – 18,12 m.
Światło poziome – 1,00 m.
Światło pionowe – 5,02 m.
Norma obciążeń – 1,00 m; 2,20 ÷ 3,06 m.

Zakres remontu:

  • Wymiana konstrukcji przepustu rurę GRP z wykonaniem jednej głowicy.
  • Wykonanie nowych poręczy.
  • Wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego na odkrytych powierzchniach betonowych konstrukcji nośnej przepustu oraz głowicy.
  • Iniekcja rys oraz oczyszczenie strumieniowo – ścierne wraz z uzupełnieniem ubytków i odprysków betonu.
  • Reprofilacja skarp.